Gode foredragsholdere kan selvfølgelig gjøre hele jobben uten visuelle hjelpemidler. Men en film sier mer enn 10.000 ord, og er filmen god, får du applaus allerede før du starter å presentere.
Suburbia har det siste halvåret hatt gleden av å bli kjent med Morten Kleveland, som er B2B Director i Elkjøp Nordic. Klokka åtte om morgenen den 11. juni sitter vi sammen med mer enn 200 B2B-selgere, fra fem land i en sal på Clarion Hotel på Gardermoen. Møtet starter med en film som Suburbia har laget i samarbeid med Elkjøp Nordic. I filmen forteller Kleveland om den nye B2B-strategien. Filmen er laget som en en liten actionfilm, det er både humor og snert, og flere ganger i løpet av visningen hører vi rungende latter fra salen. Når filmen slutter med strategi-logoen B2B – easier than ever, klapper alle. Så går Morten Kleveland på scenen og utdyper strategien.
Film er karrierefremmende
Gang på gang ser vi hvordan gode presentatører gjør karriere. Hvorfor?
Hva skal du med film, når du likevel har ordet i din makt?
De beste presentatørene gjør ofte en god jobb uten både mikrofon og powerpoint. Så hvorfor bruker dyktige kommunikatører som Morten Kleveland film i tillegg?
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0476 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0473 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20,
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20