Så godt som alt Suburbia lager ender i digitale kanaler. Likevel er det smart å bruke tid og penger på det som trykkes.
En god markedsstrategi inneholder flere kampanjer i flere kanaler. Det sies at kunden må se en merkevare 19 ganger før de er klare for å handle.
Derfor er det viktig å bruke mange medier for å nå ut med budskapet. Print blir ofte oversett.
Optimera gjennomførte i fjor i stor undersøkelse som viste at byggmestere og håndverkere i stor grad henter informasjon fra, og husker, det som publiseres i Optimisten.
Det som trykkes er dessuten litt mer formelt, og får større fokus internt i en organisasjon. Slik bidrar magasiner også til å «samstemme» kommunikasjonen ut mot markedet.
Når man først har skrevet en artikkel, kan den dessuten gjenbrukes i digitale kanaler.
Vil du vite mer om mulighetene for å lage et magasin?
Ring Jarl André Vethe
på telefon 924 01 060
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0476 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0473 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20,
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20