Brødrene Dahl kjører faste kampanjer rettet mot rørleggere og profesjonelle i VVS-bransjen, og denne høsten er intet unntak.
Suburbia har laget en høstkampanje som har fungert godt tidligere, samtidig som vi tilfører en ny høstlig vri.
Målet er å sikre Brødrene Dahl en strømlinjeformet og sterk posisjon i markedet ved å utvikle kampanjemateriell som engasjerer proffkundene.
Suburbia har bygget videre på det visuelle uttrykket og innholdet fra vår- og sommerkampanjene, med fokus på å levere relevant og inspirerende innhold som treffer målgruppen.
Kampanjen skal også være nyttig for Brødrene Dahls proffkunder i møte med sluttkundene. Dette innebærer at innholdet er utformet slik at det er både informativt og tiltalende, uavhengig av leserens bakgrunn eller behov.
Blant annet er profftipsene fremhevet ytterligere. Disse tipsene gir konkrete, praktiske råd som er gode for rørleggere å ha i deres daglige arbeid.
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0476 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20
Besøksadresse:
Myrens Verksted 3B
0473 Oslo
Postadresse:
Bentsebrugata 20,
0476 Oslo
(+47) 452 27 999
Org.nr. 994 051 148
Suburbia © 2023
Byråleder
Jarl André Vethe
jav@suburbia.no
(+47) 92 40 10 60
Kreativ leder
Jostein Borgmo
jb@suburbia.no
(+47) 90 12 20 20