Kunde:
Texcon
Prosjekt
Innholdsstrategi SoMe

Glem intranettet! Bruk heller Facebook.

Sosiale medier er brukerstyrt. Folk klikker på det de er interessert i. Det betyr ikke at annonsører bare skal produsere innhold som bidrar til likes og deling. Alle annonsører forvalter sin egen merkevare og må sørge for at viktige budskap treffer målgruppen med en viss frekvens.

For litt over et år siden bistod Suburbia Texcon med å lage en innholdsstrategi, som hadde som mål å sikre at deres viktigste profilbudskap når ut til markedet. Med jevn frekvens har Texcon i 2021 publisert innhold forankret i fire innholdsstolper; på innsiden, suksesshistorier, mote og fashion, samt «Thomas mener» hvor daglig leder skriver om aktuelle temaer. Suburbia har bidratt med artikler, filmer og intervjuer.

Vi har også bistått med publiseringen i sosiale medier. Texcon er meget fornøyd med resultatet. Strategien har gitt Norges største innkjøpskjede for frittstående motebutikker ny vind i seilene.